U wil lid worden van Actief Gezellig Oers?

Iedereen van ca 55 jaar en ouder kan lid worden van Actief Gezellig Oers (AGO), maar let op, er zijn verschillende afdelingen. Zie ook hieronder.

AGO is lid van Seniorennetwerk Brabant-Zeeland. Een van de belangrijkste doelstellingen van het Senorennetwerk, naast voorlichting en belangenbehartiging, is gezelligheid en sociale contacten. Dit is het fijnst in ieders eigen bekende en vertrouwde omgeving tussen mensen die je kent. Het Seniorennetwerk is daarom onderverdeeld in kringen, die weer opgedeeld zijn afdelingen

Kring Veldhoven kent daarom de volgende afdelingen:

• Oerle
  • Zeelst
  • Heikant / de Kelen
  • Veldhoven-dorp / Zonderwijk / ’t Look
  • Meerveldhoven / d’Ekker

Het is dan ook de bedoeling dat je lid van die kring van jouw leefomgeving of de leefomgeving waar je sterke banden mee hebt omdat je er lang gewoond hebt.

Voor Oerle betekent dit dat je welkom bent als lid als je in Oerle woont, of daar langere tijd gewoond hebt. Onder Oerle wordt verstaan het Oude dorp Oerle met de bekende gehuchten, ten zuiden afgegrensd door de Oerse Baan en ten oosten de groenstrook achter de Plataanlaan.

Wij zullen dit beleid hanteren voor alle nieuwe aanvragen tot lidmaatschap. Er zijn reeds bestaande leden welke eigenlijk geen binding met Oerle hebben, maar deze leden blijven natuurlijk van harte welkom.

Wanneer u onderstaand formulier invult, zorgen wij voor de inschrijving.

De contributie voor 2024 bedraagt 30 euro.