Uitnodiging voor het bezoeken van de Veldwijzer op vrijdag 12 januari 2024 om 10.00 uur in de ‘huiskamer’ van Veldhoven aan de Sterrenlaan 15 in Veldhoven

Beste KBO-leden,

Het bestuur nodigt u uit om deel te nemen voor een bezoek aan de Veldwijzer. Deze organisatie is ontstaan uit een hechte samenwerking tussen de Stichting Welzijn Ouderen Veldhoven (SWOVE), Cordaad, Bureau Sociaal Raadslieden, de Voedselbank Veldhoven, Stichting Leergeld Veldhoven en de Kempen en Langer Thuis Wijzer. Zij samen zorgen ervoor dat alle Veldhovenaren te allen tijde kunnen rekenen op actieve ondersteuning wanneer zij kwetsbaar zijn geworden. Het is meer dan de moeite waard om een bezoek te brengen aan deze prachtige organisatie en kennis te maken met zeer gemotiveerde en deskundige mensen die ons gaan informeren over wat zij precies doen. Uiteraard hoort daar ook een rondleiding bij.

We gaan met eigen vervoer!